Πολιτική Επιστροφών
Το κατάστημα δεν φέρει καμμία ευθύνη για τυχόν βλάβη ή ζημία που δημιουργηθεί στο προιόν απο τον ίδιο τον πελάτη κατά το άνοιγμα της συσκευασίας του, ο πελάτης έχει την δυνατότητα εάν και αφόσον το επιθυμεί να ανοίξει την συσκευασία και να βεβαιωθεί για την αρτιότητα του προιόντος εντός τών καταστήματών μας.
DOA/DAP
Το κατάστημα allsolutions.gr παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικού προιόντος που αγοράστηκε από εμάς, όταν πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις.
Αν αγοράσατε ένα προιόν το οποίο λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ’ αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή “DeadOnArrival”, το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε.
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς 7 ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή “Dead After Purchase” το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής.
Σε κάθε περίπτωση (D.A.P. ή D.O.A.) το επίσημο Service Center του εκάστοτε προιόντος είναι το απόλυτα αρμόδιο για να αποφασίσει εάν χρίζει αντικατάστασης ή επισκευής.
Οι πιστοποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε ως κατάστημα είναι σε εναρμονισμό με τις επίσημες διαδικασίες που ακολουθούνται από τους κατασκευαστές και τα εκάστοτε επίσημα σημεία πώλησης παγκοσμίως. Αν λοιπόν αγοράσετε από εμάς μια συσκευή η οποία ατυχώς εμπίπτει στα ως άνω αναγραφόμενα τότε θα πρέπει πρωτίστως να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή να μας αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ώστε να καταχωρήσουμε το πρόβλημα και να σας κατευθύνουμε ώστε να είστε εμπρόθεσμοι (ημερολογιακά) στον τρόπο παροχής αυτής της ειδικής περιορισμένης Εγγύησης. Επίσης και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπ’ όψιν σας τα εξής:
· Η αίτηση υπαναχώρησης μπορεί να σταλεί άμεσα ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή προς την Εταιρία μας ή μπορείτε να την προσκομίσετε με δικά σας μέσα στην Έδρα της εταιρίας μας. Επιπρόσθετα, υποχρεούστε να επιστρέψετε τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοινώσατε σε εμάς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης επιβαρύνεσθε με το κόστος επιστροφής των αγαθών. Σε περίπτωση επιστροφής αγαθών που από τη φύση τους δεν μπορούν κανονικά να επιστραφούν ταχυδρομικώς, το κόστος που καθορίζεται από τη μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε ενδέχεται να είναι υψηλό.
- Παρακαλούμε πολύ, όπως ενημερωθείτε πρωτίστως για το εύρος ισχύος αυτής της ειδικής παροχής (DAP/DOA) της συσκευής που ενδιαφέρεστε. Κάθε Κατασκευαστής ορίζει (ή προτείνει) με διαφορετικό τρόπο ημερολογιακά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και είναι δυνατόν να διαφέρει από Εταιρεία σε Εταιρεία. Συνήθως το διάστημα αυτό περιλαμβάνει μερικές μόνο μέρες ή και μέγιστο χρόνο χρήσης της συσκευής.
- Όλες οι τυποποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε για το (DAP/DOA) ισχύουν προς όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως και απαρέγκλιτα. Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε το δικαίωμα να αυθαιρετούμε ή να ενεργούμε μεροληπτικά ή επιλεκτικά προς μερίδα των καταναλωτών σε αντίθεση με τις οδηγίες ή κατά παράβαση των όρων του εκάστοτε κατασκευαστή.
- Οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με το αν κάποια συγκεκριμένη συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση (DAP/DOA), λαμβάνεται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε Κατασκευαστή στη Χώρα μας. Σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζεται (DAP/DOA) αν δεν υπάρχει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη υπόμνηση του τεχνικού τμήματος. Το δε χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο αυτό, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς, λαμβάνοντας υπ’ όψιν (και βάσει Νόμου) την ελάχιστη δυνατή ενόχληση του καταναλωτή και για οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό, το κατάστημα allsolutions.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη.
- Το κατάστημα allsolutions.gr σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός τεχνικός έλεγχος απο το επίσημο servicecenter κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή ότι είναι σε ισχύ το DAP/DOA. Οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, ενστάσεις, διαφωνίες εκ μέρους του καταναλωτή θα πρέπει να κοινοποιούνται πρωτίστως σε εμάς και κατ’ επέκταση στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγχου καθώς και στο αρμόδιο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Η ειδική περιορισμένη εγγύηση DAP/DOA δεν ισχύει αν:
- Η βλάβη αποδειχθεί ότι υφίσταται υπαιτιότητα του καταναλωτή με επίσημο έγγραφο από το επίσημο τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή (σχετικά με την εγγύηση όσον αφορά την υπαιτιότητα του καταναλωτή, μπορείτε να ανατρέξετε στους γενικούς όρους εγγύησης του καταστήματός μας).
- Η συσκευή δε συνοδεύεται από το κουτί και όλα τα παρελκόμενά της (πχ. μπαταρία, βιβλιαράκι, handsfree, φορτιστή κλπ).
- Εκπέσει ημερολογιακά το χρονικό διάστημα ισχύος της Εγγύησης το οποίο αποδεικνύεται μεταξύ αντιπαράθεσης της απόδειξης (ή τιμολογίου) αγοράς και του παραστατικού παραλαβής από το κατάστημά μας προς έλεγχο.
- Για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ
- Εάν η συσκευή σας δεν έχει αγοραστεί από το κατάστημά μας ή αν ο μοναδικός Αριθμός ΙΜΕΙ που αναγράφεται ευκρινώς στο παραστατικό αγοράς δεν είναι όμοιος με αυτόν της συσκευής που θα μας προσκομίσετε.
Αν για οποιοδήποτε λόγο έχετε επιπρόσθετες απορίες σχετικές με τους όρους ή τους τρόπους παροχής της εγγύησης DAP/DOA, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας κατατοπίσουμε σχετικά. Σε κάθε περίπτωση δεσμευόμαστε ότι με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, σας παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, σύμφωνα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές και ποιοτικούς ελέγχους της παγκόσμιας αγοράς. - Δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υφίσταται σε περίπτωση σύναψης της σύμβασης στο φυσικό κατάστημα.
Τα προιόντα μας φεύγουν απο τις εγκαταστάσεις μας σε άριστη κατάσταση και σε περίπτωση που δείτε την συσκευασία παραβιασμένη ή αλλοιωμένη παρακαλείσθε να μην κάνετε παραλαβή επειδή δεν δεχόμαστε αλλαγές λόγω προβλημάτων που μπορεί να προκληθήκανε απο την μεταφορά του προιόντος (αλλοιώσεις συσκευασίας) . Παραλαμβάνοντας το προιόν επιδέχεστε ότι είναι σε άριστη κατάσταση.